loading...
C-of-C.IR|کلش آف کلنز
MeHdi 3M بازدید : 6734 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (116)


http://upload.clashclans.ir/uploads/1411747682411.png

اگر در بازی مشکلی دارید یا از سایت ما انتقادی یا پیشنهادی دارید با ما در قسمت نظرات در میان بزارید تا ما مشکل شما را حل کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط طاها در تاریخ 1395/12/03 و 10:17 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم ویزارد یخی رو برای همیشه بزارین داخل کلش اف کلنز بمونه واقعا حیف شده که برش داشتین

این نظر توسط سحر در تاریخ 1395/09/29 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

سلام وقتتون بخیر از وقتی آپدیت جدید اومده و من بازی رو ب روز رسانی کردم دیگه نمیتونم وارد بازی بشم چیکار کنم ک مشکلم برطرف بشه

این نظر توسط امیررضا در تاریخ 1395/08/08 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

لطفا برای عوض کردن اکانت یک فرصت دیگر بدید من که اصلا این اکانتی که خریدمو نمیخوام چون اسمش عوض نمیشه و از کلشم به خاطر اسمش دل زده شدم .بازیتون خوبه اما برا تقییر اسمش ی فرصت بدین

این نظر توسط امیر در تاریخ 1395/08/01 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

لطفا یک بار دیگر ابدیت برا تقییر اسم بزارید با تشکر

این نظر توسط SIMBA در تاریخ 1395/06/13 و 22:16 دقیقه ارسال شده است

سلام،درمورد تغییر نام بازی و کلن یه فرصت دیگه بدن لطف کردن چون اسم بازیهامو خراب کردم از مسعولین خواهش میکنم رسیدگی کنن، ممنون

این نظر توسط جواد دوستکانی در تاریخ 1395/03/09 و 9:14 دقیقه ارسال شده است

سلام. از وقتی آپديت جدید اومده یکسره از بازی پرت میکنه بیرون سرور. دلیل این مشکل چیه. چرا کسی پیگیر این قضیه نیست. وسط اتک پرت میشی بیرون. تمام بچه های کلن این مشکلو دارند. ممنون میشم اگه حلش کنید.

این نظر توسط مریم در تاریخ 1395/03/05 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

سلام...دیروز رفتم تو یکی از اکانتام...حالا که میخوام برگرم به اکانت اصلیم هرکاری میکنم نمیشه....باید چیکار کنم؟؟

این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/03/05 و 10:28 دقیقه ارسال شده است

لطفا پرچم ایران رو هم در کلش قرار بدید

این نظر توسط ali در تاریخ 1395/01/20 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

اقا شما هی آپدیت میکنید میگید واسه کم شدن زمان سرچ در وار....امروز سه ساعت داشت سرچ میکرد ولی بازم پیدا نکرد..کنسل کردم دوباره دارم سرچ میکنم ولی هنور پیدا نکرده...لطفا رسیدگی کنید

این نظر توسط Siamak در تاریخ 1395/01/07 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبلاگ خوبی داری
اگر دوست داری از وبلاگت درامد کسب کنی یه سر به سایت من بزن
100% واقعی و تضمینی

www.NetPopUp.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شخصیت محبوب شما؟؟
    پرسش و پاسخ

    برای مطرح کردن هر گونه سوال و مشکلات خود بر روی تصویر پایین کلیک کنید.

    کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    پشتیبانی

    ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

    ID instagram : c_of_c.ir